fbpx

משכנתא חדשה לבניה עצמאיתסיפור המשכנתא של סיוון בליווי ידע משכנתאות

סיוון מספרת על תהליך לקיחת המשכנתא לבניה פרטית. נושא הטיפול בריבית והעבודה מול הבנקים, שהוביל למשכנתא מצויינת.

משכנתא חדשה לבניה עצמאיתסיפור המשכנתא בבניה עצמית של טל וניקי

טל מספר על תהליך לקיחת המשכנתא והבנייה בהרחבה בקיבוץ. נושא הטיפול  והעבודה מול הבנקים ועל עצות בהתאם למצב שלו שהובילו לחסכון משמעותי בזמן ובמשכנתא.

משכנתא מסוג בנייה עצמית

רבים בוחרים לבנות בית חדש בעצמם בהרחבה ,בקיבוץ או בעיר, התהליך עצמו מאד מורכב וכולל מספר רב של אנשי מקצוע. לעתים יש נטייה לשכוח כי בנייה עצמית הינה פרויקט שלא הכל ידוע מראש ולכן חשוב להיזהר מאד לפני שמתחייבים לקבלנים עד אשר יודעים בוודאות שיש את כל התקציב הנדרש לבנייה.

טיפים למשכנתא מסוג בנייה עצמית

ריכזנו עבורכם נקודות למחשבה שנכתבו בעבודה עם מאות משפחות שבנו. אין חכם כבעל ניסיון ולכן חשוב לקרוא היטב ולא להסתמך על תחושת בטן ומזל

תכנון

תיזהרו ממחלת “העיניים הגדולות” תכנון נבון של העתיד הכלכלי ולקיחת משכנתא שמתאימה לכם תשאיר לכם כסף להנות מהבית וגם לשלוח את הילדים לחוגים.

מימון

מומלץ לבקש מהבנק אישור למשכנתא גבוהה ב10% מהתכנון הראשוני (במידה וניתן ע”פ אחוז המימון) בכדי שתהיה מסגרת לבלתי צפוי (תמיד יש הוצאות שלא לקחתם בחשבון ובד”כ צריך לשלם גם שכ”ד בזמן הבניה).

שמאות

תבחרו שמאי שמכיר היטב את רמת המחירים באזור, תתייעצו עם מי שבנה לידכם ועם הבנק. השמאות היא קריטית בכדי לקבל את המשכנתא שאתם זקוקים לה.

ביטוח

כחלק מהמשכנתא חייבים לבצע ביטוח חיים ונכס חשוב להבין שזוהי הוצאה נוספת קבועה, מומלץ לקחת אותה בחשבון יחד עם התשלום החודשי.

תזרים

הבנק משחרר את הכספים ע”פ התקדמות הבניה לרוב ב-4 שלבים – גמר יסודות, גמר שלד, גמר ריצוף וסיום בנייה תדאגו שהחוזה הכספי מול הקבלן יהיה תואם בסכומים ובמועדים.

האמור אינו מהווה תחליף לייעוץ פרטני ומקיף

ידע משכנתאות located at , , . Reviewed by 35 customers rated: 1 / 5
דילוג לתוכן